Veel gestelde vragen / FAQ

FAQ: Algemeen

Hoelang van te voren dien ik aanwezig te zijn?

  • Je dient minimaal 20 minuten voor aanvang van de cruise aanwezig te zijn.

Van welke locatie vertrekken de cruises?

  • Vanaf de Prins Hendrikkade 25.

Kan ik ook telefonisch reserveren?

  • Nee, helaas kun je niet telefonisch reserveren. Dit kan enkel online of in de shops.

Gevonden of verloren voorwerpen?


Boekingen en reserveringen

Ik wil de datum/tijd van mijn reservering wijzigen. Kan dat?

  • Ja, dat is mogelijk. Afhankelijk van de beschikbaarheid kun je je reservering wijzigen. Neem hiervoor contact op met onze service desk via +31 (0)20-530 10 90. 

    Openingstijden reserveringen:

    Maandag t/m vrijdag
    08:00 – 18:00 uur

    Zaterdag & Zondag
    10:00 – 17:00 uur

Vanaf welke leeftijd moet er voor kinderen betaald worden?

  • 0 tot en met 3 jaar is gratis
    4 tot en met 13 jaar kind prijs
    Vanaf 14 jaar en ouder volwassen prijs

Moet ik mijn e-ticket printen?

  • Ja, als je online een ticket koopt of een voucher hebt, moet je deze uitgeprint meenemen naar de vertrek locatie.

Ik heb een kortingscode. Waar kan ik deze invoeren?

  • Je kunt je kortingscode online tijdens het boekingsproces invoeren. Dit kan in het winkelmandje.

Ik heb mijn E-tickets / Bevestigingsmail niet ontvangen, wat moet ik doen?

  • Neem dan alsjeblieft contact met ons op via: +31 (0)20-535 63 63 / info@lovers.nl

3. FAQ: Aan boord 

Is er verwarming aan boord?
  • Ja, onze boten zijn verwarmd.

Is er een bar aan boord?

  • Nee, er is geen bar aanwezig op de boot.

Kan ik een kinderwagen mee aan boord nemen? 

  • Dit is enkel mogelijk indien de kinderwagen opgeklapt kan worden.

Kan ik een rolstoel mee aan boord nemen? 

  • Wij raden dit enkel aan indien de persoon in kwestie de 2 treden van de boot zelfstandig kan belopen.

Mag mijn hond mee aan boord?

  • Nee, dit is helaas niet mogelijk (m.u.v. schoothondjes en blindengeleidehonden).