Veel gestelde vragen / FAQ

1. FAQ: Amsterdam Light Festival

Op welke datum gaat het Amsterdam Light Festival van start?

  • Vanaf 1 december tot en met 22 januari 2017.

Ik heb mijn tickets niet ontvangen, wat doe ik?

  • Heb je al in je spam mailbox gekeken? Mocht je de E-tickets daar niet terug kunnen vinden, dan kunnen wij je tickets opzoeken en naar je toesturen via de e-mail.

Ik heb meerdere actiecodes, wat doe ik?

  • Heeft u tickets op een andere website gekocht en een actiecode ontvangen? Dan dient u alle door u ontvangen actiecodes één voor één in te voeren. Per ticket is één actiecode nodig.

De Postcode Loterij bon werkt niet, waarom?

  • Gebruik de speciale ALF bon uit de Voordeelagenda van 2017. Met de speciale code op deze bon schaf je een voucher aan op www.kaartjes.nl.
    Kaartjes.nl stuurt je na de betaling een bevestiging en een nieuwe code. Met deze code boek je een ticket voor het Amsterdam Light Festival op www.lovers.nl/nl/kaartjesnl

De korting wordt niet berekend als ik de code invul, hoe kan dat?

  • Druk op ‘verzilver’ om het te verwerken.

Mijn Actie van de Dag vouchers werken niet, hoe kan dat?

  • Vergeet niet op verzilver te drukken nadat u de vouchercode heeft ingevuld.

Waar kan ik de beschikbaarheid vinden van de Water Colors Cruises?

  • Bezoek www.lovers.nl en kies een van de afvaartlocaties van de Water Colors Cruise. Vervolgens kiest u een datum en ziet u de beschikbare tijden en aantal beschikbare tickets.

Ik kom met de auto. Waar kan ik parkeren?

  • In de garage van P1. U kunt een dag kaart voor €20,- kopen via www.p1.nl. Let op dat dit een openbare garage is en op basis van beschikbaarheid te betreden is.

Ik heb een Stadspas, maar het werkt niet. Wat doe ik?

  • Het nummer van de Stadspas heeft 19 cijfers, de eerste 6 worden bij boeking niet ingevoerd! De klant voert dus alleen de laatste 13 cijfers in, deze beginnen met 60110! Het werkt alleen met kaarten voorzien van een groene stip.

Mag ik alcohol aan boord brengen?

  • Er mag geen alcohol aan boord gebracht worden.

Mag ik mijn eigen eten en drinken aan boord brengen?

  • U mag een klein flesje fris/water voor eigen gebruik meenemen. Etenswaren zijn niet toegestaan aan boord.

Hoe lang duurt de tour?

  • De Amsterdam Light Festival rondvaart duurt 75 minuten.

Waar kan ik opstappen?

  • Meerder locaties. Op uw ticket staat de opstaplocatie vermeld.

Vaart de Diner Cruise langs de kunstwerken tijdens het Amsterdam Light Festival?

  • Nee, onze Diner Cruise vaart een andere route.

Mag ik mijn hond meenemen aan boord?

  • Wanneer u een van onze privé boten gereserveerd heeft kan dit zeker. Wanneer u meevaart tijdens onze reguliere rondvaarten niet.

Is er een WC aan boord van alle boten?

  • Niet al onze boten zijn voorzien van toilet, informeer voordat u incheckt of bij u aan boord een toilet aanwezig is.

Kan ik met een rolstoel aan boord?

  • Onze boten zijn helaas niet rolstoel toegankelijk.

Tijdens het invullen van mijn gegevens kom ik niet verder, wat moet ik doen?

  • Wanneer er rode vakken ontstaan tijdens het invullen van uw gegevens, zijn de gegevens onjuist en kunt u niet verder met het bestelproces. U moet dan de gegevens aanpassen en wanneer de vakken groen worden zijn de gegevens juist en kunt u verder met het bestelproces.

Mijn e-mailadres wordt niet geaccepteerd, hoe kan dat?

  • Gebruik enkel kleine letters voor het invullen van uw e-mailadres.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat kan ik doen?

  • Neem gerust contact met ons op door te bellen naar +31 (0)20 535 63 63.

2. FAQ: Algemeen

Hoelang van te voren dien ik aanwezig te zijn?

  • Je dient minimaal 20 minuten voor aanvang van de cruise aanwezig te zijn.

Van welke locatie vertrekken de cruises?

  • Vanaf de Prins Hendrikkade 25.

Kan ik ook telefonisch reserveren?

  • Nee, helaas kun je niet telefonisch reserveren. Dit kan enkel online of in de shops.

Boekingen en reserveringen

Ik wil de datum/tijd van mijn reservering wijzigen. Kan dat?

  • Ja, dat is mogelijk. Afhankelijk van de beschikbaarheid kun je je reservering wijzigen. Neem hiervoor contact op met onze service desk via +31 (0)20-530 10 90. 

    Openingstijden reserveringen:

    Maandag t/m vrijdag
    08:00 – 18:00 uur

    Zaterdag & Zondag
    10:00 – 17:00 uur

Vanaf welke leeftijd moet er voor kinderen betaald worden?

  • 0 tot en met 3 jaar is gratis
    4 tot en met 13 jaar kind prijs
    Vanaf 14 jaar en ouder volwassen prijs

Moet ik mijn e-ticket printen?

  • Ja, als je online een ticket koopt of een voucher hebt, moet je deze uitgeprint meenemen naar de vertrek locatie.

Ik heb een kortingscode. Waar kan ik deze invoeren?

  • Je kunt je kortingscode online tijdens het boekingsproces invoeren. Dit kan in het winkelmandje.

Ik heb mijn E-tickets / Bevestigingsmail niet ontvangen, wat moet ik doen?

  • Neem dan alsjeblieft contact met ons op via: +31 (0)20-535 63 63 / info@lovers.nl

3. FAQ: Aan boord 

Is er verwarming aan boord?
  • Ja, onze boten zijn verwarmd.

Is er een bar aan boord?

  • Nee, er is geen bar aanwezig op de boot.

Kan ik een kinderwagen mee aan boord nemen? 

  • Dit is enkel mogelijk indien de kinderwagen opgeklapt kan worden.

Kan ik een rolstoel mee aan boord nemen? 

  • Wij raden dit enkel aan indien de persoon in kwestie de 2 treden van de boot zelfstandig kan belopen.

Mag mijn hond mee aan boord?

  • Nee, dit is helaas niet mogelijk (m.u.v. schoothondjes en blindengeleidehonden).