FAQ

1. FAQ: Algemeen

(Voor vragen over het Amsterdam Light Festival klik hier)

Hoelang van te voren dien ik aanwezig te zijn?

  • Je dient minimaal 5 minuten voor aanvang van de cruise aanwezig te zijn.

Van welke locatie vertrekken de cruises?

  • Vanaf de Prins Hendrikkade 25.

Kan ik ook telefonisch reserveren?

  • Nee, helaas kun je niet telefonisch reserveren. Dit kan enkel online of in de shops.

Gevonden of verloren voorwerpen?

  • Als je iets bent verloren kan je contact met ons opnemen via: hello@lovers.nl 

2. FAQ: Boekingen en reserveringen

Ik wil de datum/tijd van mijn reservering wijzigen. Kan dat?

  • Ja, dat is mogelijk. Tot 8 uur voor aanvang van je reservering en afhankelijk van de beschikbaarheid kun je je reservering wijzigen. Dit kan door een email te sturen naar hello@lovers.nl

Vanaf welke leeftijd moet er voor kinderen betaald worden?

  • 0 tot en met 3 jaar is gratis
    4 tot en met 13 jaar kind prijs
    Vanaf 14 jaar en ouder volwassen prijs

Moet ik mijn e-ticket printen?

  • Nee, we kunnen je ticket vanaf je telefoon scannen.

Ik heb een kortingscode. Waar kan ik deze invoeren?

  • Je kunt je kortingscode online tijdens het boekingsproces invoeren. Dit kan in het winkelmandje.

Ik heb mijn E-tickets / Bevestigingsmail niet ontvangen, wat moet ik doen?

  • Neem dan alsjeblieft contact met ons op via: +31 (0)20 214 31 11 / hello@lovers.nl 

3. FAQ: Aan boord 

Is er verwarming aan boord?
  • Ja, onze boten zijn verwarmd.

Is er een bar aan boord?

  • Nee, er is geen bar aanwezig op de boot.

Kan ik een kinderwagen mee aan boord nemen? 

  • Kinderwagens kunnen helaas niet mee aan boord en kunnen op eigen verantwoordelijkheid op de kade worden achtergelaten.

Kan ik een rolstoel mee aan boord nemen? 

  • Onze boten zijn toegankelijk voor mindervaliden, wanneer zij zelfstandig kunnen staan en enkele treden in de boot op en af kunnen lopen. Een kinderwagen/rolstoel mag niet mee aan boord. Deze kan veilig op de kade worden neergezet. 

Mag mijn hond mee aan boord?

  • Nee, dit is helaas niet mogelijk (m.u.v. hulphonden).

Mag ik eten en drinken meenemen aan boord?

  • Nee, je mag niet zelf je eten en drinken meenemen aan boord (tenzij je het bij ons op de kade hebt gekocht).

Mag ik roken aan boord?

  • Nee, roken aan boord van onze boten is niet toegestaan, ook niet op het achterdek.

4. Klachten

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

  • Je kunt je klacht mailen naar hello@lovers.nl of bellen met de service desk via +31 (0)20 214 31 11.

Ik ben niet tevreden met de afhandeling van mijn klacht. Wat kan ik doen?

Ben je op zoek naar: